Save and Protect Them


Wahai cintaku , Allah
Aku ini hina dina ,
Aku ini lemah terkulai ,
menangis dek ujianMu ,
tapi tidak memikir peritnya ujian saudaraku di bumi sana ,
Mereka bergelumang darah serta air mata,
Berjuang mempertahankan agama serta negara .

Aku terkilan , wahai cintaku , Allah
Aku mahu membantu saudaraku,
Aku mahu mengerah tenaga berjuang bersama ,
Aku mahu kejar jihad itu demiMu demi saudaraku ,
tapi sungguhnya aku ini lemah ,
tapi sungguhnya aku ini tidak berkudrat apa ,
Kudratku ini mampu menadah tangan mengirim tiupan doa ,
Moga dengan doa ini ,
Engkau membantu mereka ,
Bantu mereka terlepas dari sangkar sengsara ,
yang dicipta kafir durjana ,
yang berminda mereka itu menang ,
sedangkan realitinya mereka kalah sehina dinanya ,

O' Allah , my lord
Please save them ,
Please protect them ,
Please give them a tons of strength ,
to face all the hardship .

Amin .




No comments: